Így védi meg magát helyesen

Ha egy káreset után a biztosító nem fizet vagy csak részben fizet, akkor az ügyfelek gyakran bosszúsak. Azonban nem szabad a haragjukat sietve lenyelni, és érdemes egy keresetet benyújtani. Aki arra gyanakszik, hogy visszatartottak tőle biztosítási szolgáltatásokat, az segítséget kérhet a fogyasztóvédelmi központban, az ombudsmanhoz vagy egy ügyvédhez fordulhat. A siker esélye nem is olyan rossz. Már az ombudsmannál tett panaszok 40 százaléka sikeres volt az ügyfelek számára. A Finanztest elmagyarázza a biztosítottnak mire kell figyelniük annak érdekében, hogy megvédjék magukat, és melyik stratégia a legjobb minden egyes esetben. Ugyanakkor még példaszámítás is van, amely elmagyarázza mennyibe kerülnek a perköltségek és a tippeket ad arra, hogyan lehet megtalálni a megfelelő ügyvédet az adott esetben. Ha kérdése van, akkor Kevin Ressler, az ERGO Biztosítás biztosítási szakembere, szívesen segít magyar nyelvű tanácsadással.